čtvrtek 31. října 2013

PŘEDPRODEJ románu

Využijte jedinečné neopakovatelné nabídky
vlastnit podepsaný výtisk tohoto románu s 58% slevou.
Kniha vyjde dva týdny před Vánocemi!
Předprodej trvá jen do 30. listopadu 2013. 

Odůvodnění předprodeje pro ČTENÁŘE:

   Vydání knihy je pro mě jako autora po finanční stránce velmi obtížný úkol. U předchozích dvou knih jsem měl domluvené sponzory, díky nimž bych knihu mohl vydat, ale oba dva mi nakonec dali košem a já byl nucen knihu vydat pouze z financí, jež jsem měl k dispozici. To mělo samozřejmě vliv na doporučenou prodejní cenu každého výtisku. Proto jsem spustil předprodej románu, kdy máte jedinečnou možnost zakoupit si knihu za plánovanou výrobní cenu, k níž bych rád díky vašim objednávkám došel. U básnické sbírky OBNAŽENÉ TAJEMSTVÍ jsem díky předprodeji snížil cenu knihy z 398,- Kč na 270,- Kč.
   Čím více se vás najde, tím méně má kniha bude stát. Nejenže si koupí mého románu (který vám samozřejmě doplním o věnování a podepíšu) uděláte radost sami sobě, ale můžete také této šance využít a potěšit tak své blízké na Vánoce, a v neposlední řadě tím pomůžete samotnému vzniku knihy.
   Teď s mými financemi a možnosti kniha stojí kolem 430,- Kč a já bych byl rád, kdyby se našlo tolik čtenářů, aby cena jednoho výtisku klesla aspoň na 300,- Kč.
   Druhý díl románu můžete mít jen za 180,- Kč a jako poděkování pro vás spouštím i možnost koupit si obě mé předchozí knihy za výrobní cenu, ať už knihy vlastníte nebo ne a ať jsou pro vás nebo pro někoho jiného jako vánoční dárek. Podmínkou však je zaplatit předem ještě před odesláním knihy do nakladatelství, jelikož já nakladateli musím celou objednávku uhradit před tiskem. Knihy pak všichni dostanou ihned po vydání, jakmile mi dorazí domů.
   Pro objednávku románu JEDNA STAČÍ!: fotka z ultrazvuku (a dalších knih) klikněte ZDE. A až vkročíte do košíku, kde si budete moct regulovat množství objednaných knih, nezapomeňte připsat i poznámku pro mě, abych věděl, pro koho mám věnování napsat.

Nabídka pro PODNIKATELE, FIRMU či ORGANIZACI:

   Dvakrát jsem knihu vydával, dvakrát jsem hledal sponzora na knihu a dvakrát jsem se spálil. Z tohoto důvodu jsem si řekl, že už nebudu tak naivní a pošetilý, abych hledal nějaké sponzory. Teď po nikom padesát tisíc (běžná částka potřebná pro vydání jednoho titulu) už žádat nebudu.
   Dnes nabízím možnost pro podnikatele, firmu či organizaci (ale i pro jiné fyzické i právnické osoby) mít reklamu na svou osobu, firmu, činnost či organizaci. Ta reklama by vypadala tak, že by na titulní straně románu bylo viditelné logo, které by dalo jasně najevo, kdo mi ve vydání knihy napomohl. A samozřejmě by každému připadlo i pár řádek v poděkování na konci knihy - buď bych tam napsal něco já sám, anebo byste mi napsali nějaká slova, která by se v poděkování měla objevit.
   Každá koruna mi pomůže a samozřejmě by vše záviselo na domluvě. Nežádám žádnou závratnou částku, může to být třeba i jen dva tisíce.
   Už jen za 2.000,- Kč můžete mít své logo či jméno na titulní straně mého nového románu!
   V případě, že byste mi chtěli pomoci ve vydání knihy touto cestou, kontaktujte mě na mailu Lorincz.Tomas@seznam.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat